14 Ocak 2011 Cuma

Alex'in Asistçileri...

İtiraf etmem gerekecek,Alex ile ilgili araştırmak yazmak çok hoşuma gidiyor.

"O kadar iyiyse Alex neden muzlu krep yapamıyor" tayfasına cevap olsun diye değil.Adam 6 maç üst üste hat-trick yapsa "niye daha önce yapmadı ? Yapabilse Milan'da oynardı" diyen saplantıları çözmek kelimelerle mümkün değil  malesef...

Lig TV Alex'in attığı 105 golü arka arkaya koyarak 45 dakikalık bir program yapmış(105 değil 106 diyen herkesi öpüyorum...).Ya yazmıyayım diyorum ama ona eş diye getirilen adamların programları 0,5-2,5 dakikadan fazla tutmaz...

Neyse kaç zamandır aklımdaydı.

Yahu bu Alex meslek icabı devamlı asist yapıyor peki ona kimler asist yapmış diye...Üşenmedim saydım,zaten bu blog'da genelde üşenilen işleri yapıyor ve yazıyorum.


İşte Alex'in 106 golünde ona asist yapanlar :

Semih-6 Asist
Ümit Özat-5 Asist
M.Yozgatlı-5 Asist
Gökhan Gönül,Serkan Balcı,Aurelio,Deivid 3'er Asist
Kezman,Nobre,Tümer,Uğur,Kazım,M.Topuz,Güiza 2'şer asist
Hooijdonk,Appiah,Carlos,Ali Bilgin,G.Emreciksin,Vederson,Özer,Okan,Stoch,Niang,Christian 1'er asist

-Abi ,bu Alex feci tembel ya,Alexbahçe olduk...Baksana herkes adama oynamış herkes adama asist yapmış.Başkan Guti'yi alsaydı keşke.Di mi abi ?
-Askerde söylenir, biraz ayıptır ama "len bütün kuşları ...de sıra pelikan'a mı geldi" diye.Duymuş muydun ?
-Yok abi.
-Bak duymuş oldun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder