30 Ocak 2012 Pazartesi

Fenerbahçe'nin 100 Dönümü Maçları !

Fenerbahçe'nin 1959'dan sonra liglerde aldığı 1000.galibiyeti statta izleme şansına sahip olduktan sonra "acaba kaç galibiyet gördüm ,hangi dönün noktalarını seyrettim?" diye arşivlere baktım.

Başka merak edenler varsa diye aşağıdaki tabloyu hazırladım:



600.Galibiyet ve sonrasını statta seyrettim ve bunların deplasmana denk gelmemesi ilginç.400.ve 500.'de henüz İstanbul'a yerleşmemiştim ama çok net hatırlıyorum !

Dönüm maçları, Cemil Turan'ın,Selçuk Yula'nın,Aykut Kocaman'ın,Milan Rapaiç'in, Alex'in gol attığı maçlara denk gelsin diye içimden geçti...Selçuk-Aykut-Alex tuttu...İnşallah bu tabloya yıllar sonra baktığımda Stoch için de benzer şeyler düşünürüm...

Galibiyetlerimizde yer alan tüm oyuncularımıza (Hasan Vezir'i bile dahil ediyorum...) selamlar olsun,emekleri için şükranlarımla...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder